duminică, 24 ianuarie 2010

Ecce homo!

In venin ard, ma sting incet in timp ce flacari ma mistuie din interior si-ncerc sa strig, dar sunt in vid. Ma ucide ignoranta, ma ucide privirea ta de gheata si ca o harpie zabovesti asupra-mi. Iubirea-mi seaca si ura-mi suprima sentimentele ce-au fost odata.
M-am transformat! Am devenit zeu. M-am nascut din propria-mi cenusa, dar oare am uitat? Imi voi arunca inima in mare, voi deveni rece, acra, stearpa, voi deveni tot ce urasc. Voi deveni TU!
Mi-am tinut ochii inchisi de frica pana acum. Iti voi calcina sufletul, iti voi otravi esenta, vei fi absorbit de propria-ti fiinta si eu nu ma voi mai scalda in dualitate, voi trai in absolut.

Un comentariu:

  1. ECCE HOMO am avut si eu la un moment dat. ciudat cat de expresive sunt doar 2 cuvinte...

    RăspundețiȘtergere